Iată câteva dintre recomandările de top pentru produsele sezoniere, de vară, și de ce sunt benefice pentru sănătate. Puteti să le adăugați pe urmatoarea lista de cumparaturi: 

Merele sunt delicioase și ieftine, ne satură datorită conținutului lor ridicat de apă și fibre. Merele conțin pectină, o sursă de fibre, cunoscută și ca prebiotic. Prebioticele hrănesc bacteriile bune din corpul nostru.

Sparanghelul un diuretic natural, ajută organismul să elimine excesul de apă și sare, combatând balonarea. Plin de triptofan, nivelul de buna dispoziție poate fi crescut prin consumul de sparanghel. Sparanghelul este, de asemenea, bogat în vitaminele B, E și K.

Fasolea este bogată în fibre, ceea ce le face un aliment sățios. În plus, fasolea este o sursă excelentă de proteine, vitamine B, fier, zinc, magneziu și potasiu.

Salata verde  o sursă bună de clorofilă și vitaminele A, B, C și K.  Salata verde este bogată în folați și minerale, mangan și crom. Cu cât salata este mai închisă la culoare, cu atât este mai mare conținutul de nutrienți.

Legume de sezonCiuperci bogate în fier, vitamina D și fosfor, care ajută la furnizarea de oxigen și joacă un rol în formarea oaselor și ADN-ului. 

Urzici, frunza de urzică este cel mai frecvent utilizată pentru a trata durerea, osteoartrita, alergiile și febra fânului. Puteți adăuga frunzele și tulpinile la o salată, le puteți fierbe la abur, le puteți arunca în supă sau puteți face ceai din ele. Unii oameni amestecă rădăcina de urzică extrasă cu alcool pentru a face o tinctură, într-o formă încapsulată sau transformă versiunea uscată a acesteia într-un ceai.

Ceapa, o sursă excelentă de vitamine B, C și K, crom și fibre alimentare. Ceapa este o sursă bună de acid folic. Ceapa ajută la scăderea zahărului din sânge. Ceapa conține quercetină, care este un antihistaminic natural.

Mazărea, este bogată în proteine ​​și fibre și este o sursă bună de vitamine B, C și K.  Prin consumul de mazăre, veți consuma o varietate de minerale, inclusiv fosfor, mangan, magneziu, potasiu și fier.

Cartofii, sunt o sursă excelentă de mulți nutrienți, inclusiv potasiu, vitaminele B6 și C și niacină. Cartofii conțin o cantitate bună de fibre și o cantitate moderată de proteine. Nu aruncați cojile. Aici veți găsi cele mai multe dintre aceste caracteristici nutriționale. Sunt pline de proprietăți vindecătoare, de exemplu tratează rănile pielii.

Spanacul, este extrem de dens în nutrienți. Spanacul este plin de vitaminele B, C și K.  Conține de două ori mai mult fier decât alte legume. Spanacul conține clorofilă, care ajută la circulația sângelui. De asemenea, spanacul este una dintre cele mai bune surse de luteină, buna pentru sănătatea ochilor.

Cimbru – o plantă bogată în antioxidanți. Cimbrul este o sursă bună de mangan și o varietate de flavonoide. Se știe că are proprietăți antibacteriene și fungicide semnificative.

O alimentație bună este o componentă esențială a sănătății optime.